diumenge, 7 de juliol del 2013

rebesavi no, però família sí

Fa unes setmanes vaig escriure, molt il·lusionat, que potser havia trobat el rebesavi al Museu Industrial del Ter, a Manlleu. Ara sé que no; la gent del Museu, amb molta professionalitat i amabilitat -moltes gràcies Carles Garcia i Pere Cases- m'han facilitat les dades que tenen i no concorden.

Però no ha estat debades, ni de bon tros. La cita de la casa pairal -Can Roca de les Garses- ha servit per a contactar amb algú parent de lluny (a veure si m'explico, la meva àvia i el seu besavi eren germans; no crec que això tingui nom!) que també té curiositat per la família, i ja estem reconstruint arbre genealògic.


Indirectament, doncs, en Jaume Baulenas, artesà tèxtil arruïnat per la industrialització (i que ves a saber si no era germà del meu rerebesavi!) ha servit per a posar-nos en contacte.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada