dijous, 21 de març del 2019

Llaç groc

No he estat massa de portar llaç groc. De fet, gairebé mai no porto res identificatiu; com a molt, un temps, alguns pins del món de Tintin. Per això no he portat gaire un llaç groc o alguna d’aquestes xapes reclamant la llibertat dels presos polítics. I quan n’he portat, sovint l’oblidava al gec que duia i es quedava a l’armari, per descuit. I, per altra banda, tampoc m’entusiasma un cert excés de retòrica simbòlica, que gairebé arriba a embafar i tot. Qüestió de gustos.

Ara el torno a portar. Si el llaç groc irrita tant personatges grotescos i maleducats com Arrimadas, Carrizosa, i altres individus avinagrats de Ciudadanos, vol dir que cal portar-lo. Són ells i les seves denúncies histèriques –els que deien que s’ocuparien “del que de veritat importa a la gent!”- els qui han donat valor al llaç groc. I m’han donat un motiu més per a dur-lo: a més d’expressar la solidaritat amb presos i exiliats, i de reclamar-ne l’alliberament –que això, i no una altra cosa, és el llaç groc- em permet manifestar el profund fàstic que em produeix aquest magma peperociutadavoxero i els seus companys de viatge de l’equidistància arrogant i perdonavides (tipus la Retaguàrdia, per exemple). A la merda tots, home.

(a la foto: el meu gec d'avui amb el llaç groc)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada