dimarts, 21 de gener del 2014

Més BCN World!

 Quan vaig dir que la RV no tenia opinió i que, en tot cas, no era jo qui l’havia d’expressar, poc em pensava que veuria aquesta afirmació refrendada per la mateixa URV.
Ahir es va fer públic un informe sobre BCN World elaborat pels companys de Facultat Paolo Russo i Sergi Saladié. He llegit l’informe, i estic d’acord amb algunes coses i, en general, amb l’orientació que té quan alerta dels impactes ambientals, de mobilitat, paisatgístics...
Com que aquest informe ha estat àmpliament recollit pels mitjans, que de manera molt majoritària l’identifiquen com fet per “dos professors de la URV” –i això és cert- la Universitat s’ha cregut en la necessitat de fer una nota aclarint que no es tracta, en cap cas, de l’opinió de la URV (aquí, la notícia segons l’Ara). Vaja, més o menys el que jo deia al meu apunt d’ahir. De totes maneres, que jo sàpiga la URV no va fer cap nota per desmarcar-se de l’afirmació del Diari de Tarragona “Sin embargo, la URV desde el primer día lo ha visto con buenos ojos”. Potser és que s’ha refiat de la matussera redacció i ha cregut que, allò que veu amb bons ulls, és “El geógrafo y profesor de la URV”. Doncs moltes gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada